Sunday, October 25, 2009

ya Allah tabahkanlah hamba mu ini!!!!!!

ya Allah..tbhkanlah hati hamba mu ini...ayh aku nk kwen baru...smlm dye bgtau time otw nk balik umah(selayang)..time 2 ak rase nk terjun jek dari kreta tue..aku tersentap bila ayh aku ckp cmtue..aku xknl pmpn tue,xpnh jmpe dye,xpnh tgk gmbr dye,n yg pnting aku xpernah tau name dye!!!!!!!!...damn shit!!!...pukimak nye pmpn...kalo btol ko nk kt ayh aku,amik atie ank2 dye dulu la bodoh!!!!!!..pttla ayh aku beria2 nk pasang aircond smpai 3!!!!....rupe2nye nk mnjekan pmpn tue..time xtrpkir nk kwen,xde plak nk pasang!!!...ape yg aku mnx xlak ko tunaikan!!..nape malang sgt idop aku nie ha??!!!..mmber2 cm taik..baik kt umah(p.jaya)or kt sini(selayang)sume cm gmpang!!!...wat aku stress jek!!!!!!!......ex2 aku lak men2kan aku..arghhhhhhhhhhhh....nape sume nie trjdi??nk2 time aku nk pulihkan rase sakit atie nie,ayh aku lak nk kwen dlm mggu nie!!!!...pasnie,aku bukan jadi ank kesygn ayh aku lg...aku da ckp gn ibu..aku akn tggl gn ibu..aku xkesah kalo arie2 aku kene mkn nasi gn telor je..aku paham ibu xbnyk duit..tp aku arap ibu syg aku..aku xde sesape tmpt mgadu..abh,andai abh sedang bahagia dgn perempuan tue,adik tgk je abh dari jauh...andai kata abh derita d smping perempuan tue,adik akn dtg untuk abh..adik doakan kebahagiaan abh...AMIN...

1 comment:

  1. laa..yeke wey??erm..aku xtau la nk ckp pe..tp ape kate k0 try kenal p0mpuan tu dlu..kal0 cam chial cgt br k0 s0und kaw2 n grak dr ctu..c0z k0 stil stdy n aku xnk sbb hal2 camni k0 st0p blaj0 sume..kan bpk k0 yg supp0rt k0 blaj0 ni..huhu..bpk k0 nk peneman k0t..mak k0 at least ade yg teman..k0 da g stdy tmpt laen..tu yg bpk k0 rse sunyi tu k0t..aku xback up spe2..c0z bpk k0 p0n melampau gak..nk kawen this wik..tp k0 jgn la kus0t2 sgt..instead k0 wat la perjanjian ngn bapak k0 ke ape..tp jgn demand sgt lak..0k??btw,i'm stil besides u if u need anythin..k dear?btw,kwn2 k0 kat p.jaya yg cam shial tu aku temas0k skali ke?huhu

    ReplyDelete