Saturday, October 24, 2009

lelaki lembut vs lelaki auww??



kat snie aku nk bncgkan pasal lelaki lembut vs lelaki auww(pondan la tue)..haha..kebnykkn mmber2 aku ckp la kan yg lelaki lembut nie,sbnrnye lelaki tulen..btol ke??myb sbb gaya lenggang lenggok dye jalan cm auww 2 yg djadikan bahan wat babun2 jahat kt uar sana..tp aku ngaku yg lelaki lmbut nie ensem n baik berbanding lelaki yg gagah bajet poyo..haha sorry kalo sape2 yg trase k..ok berbalik pada crite nie kan,aku nk sgt tau perbezaan antra laki lembut gn laki auww..ape bezanye ek??




mgkin lelaki lmbut ni juz lembut je kot??nthlaa...tp,ble ak usha laki lmbt nie kan,kdg2 dorg nie lg perfect berbndg PEREMPUAN..tgk la care dorg masak,menjahit,kms umah,shopping,very metroseksual kan??PEREMPUAN zaman skg nie pemalas(mcm aku)haha..


laki auww nie lak,dorg pndai dressing n makeup..ngalahkan pmpn...dorg nye job,kt pub2,mak andam,jual makeup,n mcm2 la..laki lmbt nie lak,dye lmbt je..ade gak mmber aku yg laki(laki lmbt)cple gn mmber aku yg perempuan..nmpknye laki lmbt nie juz lmbt jela kan??kalo laki auww nie lak more kpde perempuan..dorg tiru sifat n care lifestyle perempuan bulat2..xde pendirian kn??




pape pon,ak kwn gn sume org..xksh la org 2 cmne pon coz dorg nie makhluk tuhan gak kan??kalo ade yg xpuas ati or salah tntg laki lmbt vs laki auww ni,sile la bg comment kt ak ye..




p/s:aku doa dpt laki sejati dn boleh bmbing aku..amin

No comments:

Post a Comment