Wednesday, October 21, 2009

kesedihan melanda..:(


urm..cmner nk cter eh??smlm aku bru brokeup with him..damn it..cam sial jek...da la bg aku harapan then senang2 jek nk pts..alsan dye(mcm laki2 bg alasan ble nk mnx ptus)ckp xsedia knon n ade kenangan pahit..aku xtau la nape..aku xpernah berjaya dlm bercnta2 nie even aku comel gyler vavi la kan...wakkaka..perasan gyler minah nie kan..oke balik pada cter sedih aku tue,aku da la nga heppy2 time tue..agak frust gak la coz aku lam kreta otw nk balik umah sewa..time tue lak nga syok2 hepi lam kreta bersama babun2(kwn gyler2 aku)..dpt jek msg,pergh..rase cm nk terjun je dari kreta tue..uhu..naway,wht goes around,comes around kan??sblm aku cple gn dye,aku cple gn dak kolej gak..xlama pon..sekejap je..tue pon sbb dye curang..sial gyler aku nie kan??uhu..astgha..xbaik ckp cmtue..haha..ade gak mmber2 aku yg cam vavik suh aku mandi bunga..ade ke patut??ade rase cm nk bg kaki x??ade kan??hak3..kalo zaman skg nie zman dolu2 mat jenin leh la..nie zman otromen la babe..da up da..naway,aku skg nga tmpukan pada pelajaran aku jek..aku nk jd chef pastry yg mmg mabeles la dlm dnia nie..thnx pada yg sudi mmbca cter nth pape aku nie..

p/s:jgn cube ngorat aku oke!

No comments:

Post a Comment