Saturday, October 24, 2009

beruk owh beruk


salam..n good morning..wakakaka...arinie best gyler la..at last dpt gak aku g mandi manda setelah sekian lame aku mengidam nk mandi..(bukan pregnant oke!)..ktrg xplan pon nk mandi sbnrnye..cter nye mcm nie..mmber aku nie jd org kuat kolej..haha..pttnye td aku g astro under kolej(mmber aku ajak)..tggu punya la tggu,xsmpai2..janji sblm kul 8 kene ade kt kolej..last2,ak ckp xyh g then g mandi kt templer...mmbr aku pon set..da smpi kt sane,aku lpk2 kt pondok..aku nmpk monyet..aku panggil la kan coz nk main2..tetibe dye dtg btol2..dye lompat2..mmber aku lak leh bantai lari..lg la dye keja..ak nga ckp2 gn mmber aku..xperasan yg mnyet tue ade kt blakang aku..aku pusing je,dye nga bukak mulut(marah aku la tue coz cun sgt..haha)aku pnye la terkjt,lari lintang pukang aku...smpi naik ats sik kene bahan je gn mmber2 aku..uwaaaaaa....tensen..smpi je kt ats tue,aku ape lg..trus terjun la..haha..sekian masheh..wakakak..

p/s:aku dpt beruk 2 nnti,aku smbat batang kayu lam mlt dye!

No comments:

Post a Comment